Reklamace zboží
Jak můžu reklamovat a vrátiti zboží?
V případě, že už musíte řešit nepříjemnost jako je reklamace, poškozený balík, nebo chcete zboží jen tak vrátit, tak jsme tu pro Vás a pro vyřešení situace k Vaší spokojenosti.
Reklamace
K vyřešení Vaší reklamace si zvolte kterýkoliv způsob reklamace:
- Osobní vyřízení na adrese Dr.Uhli, Zlatá Olešnice 534, 468 47 Zlatá Olešnice (po-pa 8.00 - 16.00 po tel dohodě na 777 939 955
- E-mailem na info@druhli.cz a podrobně popsat reklamaci.
- Telefonicky na 777 939 955.
Ve všech způsobech reklamace se s Vámi obratem spojíme a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti
Vrácení zboží
Jestliže chcete odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit, tak Vám nabízíme tyto možnosti vrácení:
- Osobně na adrese Dr.Uhli, Zlatá Olešnice 534, 468 47 Zlatá Olešnice (po-pa 8.00 - 16.00 po tel dohodě na 777 939 955
- Poštou nebo jakoukoliv dopravní službou na adresu: Dr.Uhli, Zlatá Olešnice 534, 468 47 Zlatá Olešnice
Vždy ke zboží uveďte:
- důvod vrácení
- číslo objednávky nebo daňového dokladu
- číslo bankovního účtu kam poukázat vrácenou částku
Poškozený balík
V případě, že:
- Vám dopravce předává evidentně poškozený balík, tak ho nepřebírejte a sepište s dopravcem zápis o důvodu nepřevzetí.
- po rozbalení zjistíte poškozený obsah ,tak balík nafoťte včetně obsahu a rozsahu poškození a spolu s dokladem (objednávka nebo daňový doklad) zašlete na info@druhli.cz. Reklamaci s dopravcem vyřešíme sami. Obratem Vám zašleme buď celou novou objednávku, nebo zboží, které bylo poškozeny + malý dárek jako omluvenku :-)